5 důvodů, proč si dnes zacvičit

 

Znáte ten pocit, kdy se rozmýšlíte, zda něco udělat (jestli jít nakoupit, jestli jít vyžehlit košile, jestli "tam" jít...) a pořád nevíte, jestli ano nebo ne? Dám vám jednu radu: vždy, ale opravdu vždy si řekněte "Ano udělám to, teď nebo nikdy."

 

Samozřejmě, že nějaká větší rozhodnutí si zaslouží více času, ale pokud třeba zrovna dneska přemýšlíte, jestli si zacvičit, tak to udělejte. Když se totiž zastavíme a moc přemýšlíme, vytváříme čas pro to, aby naše chytrá hlava vymyslela co nejvíce výmluv, proč něco neudělat, a to tak, že se nám nakonec zdá vlastně nejlepší nedělat nic. Takže dost těch výmluv, a vůbec, pojďme se podívat na to, proč si zacvičit...

 
Lepší nálada

 

Proč myslíte, že si špatně naladění lidé chodí „provětrat hlavu", nebo jdou „oběhnout blok"? Proč myslíte, že spousta zarytých běžců má nejraději ten pocit, jak se jim během pohybu „vyčistí hlava" ? Takto to prostě funguje, hlava na chvíli vypne, svaly začnou pracovat a endorfiny se začnou vyplavovat. A co teprve když si k tomu pustíte nějakou oblíbenou hudbu!

 
Víc energie

 

Ano, pravidelný pohyb zvyšuje vaši fyzickou schopnost a vy následkem toho zvládáte mnohem víc. Pokud se na to ale podíváme z krátkodobého hlediska, tak lze říct, že se možná ihned po cvičení můžete cítit fyzicky unavení, to ale neplatí pro vaši psychiku. S každým klikem se to má tak, jako byste se znova snažili nastartovat a s každým výkopem jako byste znova nakopávali špatnou náladu...víte kam.

 
Hezčí tělo

 

Ano, tento bod souvisí s dlouhodobější činností, ale vždy je třeba někde začít, ne? Klidně tedy začněte malinkými krůčky, a každý den přidejte jen jeden klik, dva dřepy, pět minut cvičení navíc a nakonec si všimnete, jak se vám mění postava, a jak si posunujete limity tam, kam jste si mysleli, že nikdy nedosáhnete.

 
Kalorie

 

Kdo by nemiloval snídani do postele, maminčinu svíčkovou, nedělní větrníky a babiččinu nádivku? Mít kladný vztah k jídlu je zdravé, ale musí jít ruku v ruce s kladným vztahem ke cvičení. Ani v tomto případě tu matematiku neošidíte, tady ty počty musí sedět. Když budete přijímat příliš velké množství energie z jídla a nebudete se hýbat, budete přibírat.

 
Sebevědomí

 

Takže si to shrneme, vy si dneska zacvičíte, budete mít lepší náladu, budete vědět, že jste pro sebe něco udělali, budete se cítit lépe, nebudete mít výčitky z toho, že jste si šli po obědě ještě jednou přidat a to vše vyústí v to, že budete mít celkově lepší pocit ze sebe samých. Sebevědomí je na světě.

Please reload

zde je místo pro vaši inzerci

zde je místo pro vaši inzerci

Please reload

Please reload

zde je místo pro vaši inzerci